Kauppajärkeilyä

Tempura

Member
liittynyt
10.07.2019
Joukkue
Vancouver Canucks
Lisää vuoroja ja ukkoja mäkeen. Maalivahtitilanne vitutti ja parempaa ei ollu tarjolla, joten koitettiin tämmöstä, ja oli pari pikkukauppaakin tuossa.

Sharksin kanssa vahtikaupat, Nashville jotenkin oudosti kusetti Alex Youngin ilman että tietäisin mitä edes tapahtui (antoi muka ymmärtää ettei ollut edes kuullut koko miehestä, hoh noin varmaan taas) ja Calgarylta ostettiin pakkipoika jonka se poimi vapaista mun listalta ilman lupaa.

Kootusti:

- Caden "tulevaisuus" Price
- Alex "taitotaso" Young
- Jonathan "rutto" Quick (kiitos 21-22 kannusta)
- 2025 3rd TOR
- 2026 1st

+ Mackenzie Blackwood
+ Vilmer "OHL on liikaa" Alriksson
+ Aiden Celebrini


Toivotaan onnellista loppua, nyt on säkästä kiinni.
 

Tempura

Member
liittynyt
10.07.2019
Joukkue
Vancouver Canucks
Nyt mulla on Dylan Roobroeck ja Cade Littler! Ketä ne on? Se on huono kysymys, pääasia on se ketä ne eivät ole: Juha Jatkola ja Roope Taponen, jotka menivät Calgaryn suuntaan ja joita en muka enää halunnut.

Jatkola imaisi juuri 7 maalia, ja se oli noin seitsemäs kerta kun niin tällä kaudella kävi. Tämä ei ole hyväksyttävää, mutta Calgarylle ilmeisesti on, joten Littler (joka oli nostolistalla ennen ku vietiin) tuli kotiin. Taponen lähti myös noin kolmen minuutin päästä kun kerran liigavahdit pitää kaikki heitellä samaan osoitteeseen (ja kun ruottalaisvahti Ward meni hyvänä nostona muutenkin näiden ohi). Siitä saatiin Dylan Robocoppi, erittäin iso ja huono pelaaja joka alistaa ja rienaa juuri nyt OHL:ssä pieniä lapsia, sen mitä miinuksien keräilyltä pystyy. 2025 Carolinan 5th piti antaa väliin mutta mikäs siinä antaessa, tämmöisiä sohloja minä sillä olisin varannut muutenkin.

Ei harmita ollenkaan!
 
Viimeksi muokattu:

Tempura

Member
liittynyt
10.07.2019
Joukkue
Vancouver Canucks
Voi hitsiläm pimputti! Pakonomainen treidailu on johtanut siihen että parhaita pentuja meni monta, yks ehti jo tulla takasinki mutta silti, ja Brent Burns on poissa. Niinku moni muukin. Luostarinenkin on poissa. Oliko mulla ennen muka Luostarinen? Ei! Mutta Bastian oli. Paitsi että enää ei. Onneksi Killorn on terve. Calgaryssa.

Kootusti kävi sekoilun (WPG, FLA, CGY, EDM) jälkeen näin:

- Alex Killorn
- Nathan Bastian
- Julien Gauthier
- Brent Burns
- Nick Perbix
- Francesco Pinelli
- Alex Campbell
- Ty Nelson
- Vincent Iorio
- Declan Carlile
- Max Crozier
- Mike Koster

+ Andrew Copp
+ Jordan Greenway
+ Colton Parayko
+ Adam Gaudette
+ Wyatt Newpower
+ Boston Buckberger
+ Michael Hrabal


En käsittänyt tilanteen olevan näin paha mutta tuo kaikki on todellista. Killornin nuorennus Coppilla, Bastianin parannus Greenwaylla ja Burns+Perbixin vaihtaminen pitkäaikaiseen varmuuteen ei saisi maksaa näin paljoa. Miten mulla on joukkue edes olemassa kun olen näin tyhmä? Miksei kukaan puutu asiaan? Miksi luulen vapaista nostettujen jätöksien korvaavan 1-3. kierroksella varattuja nuoria lupauksia? Pelastaako Hrabal organisaation? Vastaukset eivät ole mieluisia.

Kaikesta tästä huolimatta Parayko on hieno äijä, Gaudetten suonta nykii AHL:ssä ja olen saanut penkoa vapaista paskaa enemmän mitä järki antaa myöten.

Tulevaisuutta ei ole eikä tarvita, näillä eletään hetkessä! Voi perseen kakat sentään
 
Ylös Pohja